Servisní středisko:

 

Adresa pro zasílání / osobní předání reklamací : 

Servisní středisko Samyang ČR

Servisní středisko Samyang  SR – sběrné místo

PENTA CZ s.r.o.

PENTA SK s.r.o.

Antala Staška 1075/41a
140 00 Praha4

servisní kontakt: e-mail: 
samyang@penta.cz
tel.: +420 246 052 007

další servisní kontakt: e-mail: 
reklamace@penta.cz
tel.: +420 246 052 006

obchodní kontakt: e-mail: 
sumka@penta.cz
tel.: +420 725 721 279

Provozní doba: Po – Pá 8:00-17:00
Prosíme přijít alespoň 15 minut před koncem provozní doby.

Stará Ivanská cesta 1/C
821 04 Bratislava
tel.: +421 221 20 11 78
e-mail: 
samyang@pentask.sk
Provozní doba: Po – Pá 8:30-18:00



PENTA CZ s.r.o. je jediným autorizovaným servisním střediskem Samyang pro Českou republiku a Slovensko, zajišťuje záruční i pozáruční servis výrobků Samyang, distribuovaných prostřednictvím oficiálního distributora, společností Penta CZ s.r.o. a Penta SK s.r.o. Doporučujeme domluvit Vaši návštěvu předem se zodpovědnou osobou.

 

REKLAMAČNÍ PODMÍNKY

  PENTA CZ s.r.o. je jediným autorizovaným servisním střediskem Samyang  pro Českou republiku a Slovensko, zajišťuje záruční i pozáruční servis výrobků Samyang, distribuovaných prostřednictvím oficiálního distributora, společností Penta CZ s.r.o. a Penta SK s.r.o.

    Společnost PENTA CZ s.r.o. disponuje moderním servisním zařízením a výrobcem proškolenými techniky s dlouholetou praxí. Používá výhradně originální náhradní díly a justážní techniku dodanou a kalibrovanou výrobcem . 

logo penta

 

Adresa pro zasílání / osobní předání reklamací Samyang:

PENTA CZ s.r.o. 
servisní středisko Samyang
Antala Staška 1075/41a
140 00  Praha 4


Další kontakty:
email Samyang servis: samyangpenta.cz
tel. Samyang servis: 246 052 007
email servis: reklamace penta.cz
tel. servis: 246 052 006



Postup při reklamaci, příjem, výdej oprav.

    Objektivy a konvertory Samyang je možné předat ke kontrole, opravě nebo justáži buď osobně nebo zaslat na adresu servisu viz. výše.
Produkty Samyang doporučujeme zasílat v originálním balení nebo jinak bezpečně zabalené, aby se předešlo možnému poškození přepravou. Fotokomoru není nutné pro opravy zasílat, pokud si fotokomoru servis výslovně nevyžádá jako nutnost pro posouzení servisní zakázky. 


K opravě je nutné vždy uvádět:

    • nákupní doklad a záruční list
    • přesnou specifikaci problému který se vyskytl
    • přesné označení přístroje na kterém je optika používána
    • přesnou dodací adresu pro zpětné zaslání
    • e-mailovou adresu a telefonické spojení, nejlépe mobilní číslo (zrychlí a usnadní komunikaci)


K opravě je vhodné doložit:

    • popsané obrazové materiály dokumentující obrazové vady jestliže jsou tyto reklamovány (např. papírové fotografie nebo foto na CD, DVD ap.)

    Při převzetí zakázky poštou nebo přepravní službou servis e-mailem potvrdí převzetí nejdéle následující pracovní den. Doba opravy nebo jiného servisního úkonu se odvijí od charakteru daného úkonu a momentální vytíženosti servisu. V případě, že bude nutné pro zakázku objednat individuálně potřebné náhradní díly u výrobce, může oprava trvat až 1 měsíc. Servisní středisko Samyang si vyhrazuje právo odmítnutí servisní zakázky, na kterou již výrobce nezajišťuje náhradní díly nebo na zakázky, kdy servisní středisko Samyang uzná, vzhledem k značnému celkovému poškození produktu, že je oprava nerentabilní. 

    Opravy zaslané na adresu servisu jsou zasílány zpět na uvedenou dodací adresu zákazníka kamkoliv v rámci České a Slovenské republiky výhradně expresní balíkovou službou Professional Parcel Logistic (PPL). Proto je také vhodné uvést při zaslání zakázky do servisu  Vaše telefonické spojení. PPL si tak může domluvit datum a čas předání zásilky. 
Zakázky osobně doručené do servisního střediska Samyang je také možné zasílat PPL na dodací adresu, uvedenou v reklamačním protokolu. 

Cena za doručení.

    V případě záruční opravy servisní středisko Samyang zasílá zásilky na vlastní náklady. V případě pozáruční opravy je hodnota přepravného 198,- Kč včetně DPH formou PPL-dobírka. 

Záruční opravy.

    Záruční opravy se akceptují pouze pro výrobky Samyang zakoupené prostřednictvím oficiálního distributora Samyang pro ČR a SR. Tyto výrobky musí být opatřeny a doloženy platným záručním listem dovozce, včetně nákupního dokladu s uvedením výrobního čísla výrobku, které musí být evidované v databázi oficiálního distributora firmy Penta CZ s.r.o. Záruční doba je 24 měsíců od data prodeje. Doba opravy je dána dle zákonné lhůty nejdéle do 30 dnů.


Na co se nevztahuje záruka.

    Záruka se nevztahuje na vady prokazatelně způsobené třetí stranou, např. uživatelem apod. Mezi takové se počítá zejména poškození pádem, nárazem nebo jiným nepřiměřeným zacházením, které je v rozporu s běžným používáním nebo v rozporu s návodem k obsluze. Poškození vniknutím vlhkosti, mechanických nečistot jako je např. prach nebo písek. Poškození neodborným servisním zásahem nebo nepřípustnými úpravami.


Ceny za prováděné servisní úkony.
    Ceny pozáručních oprav za servisní úkony jsou smluvní a vždy jsou předem komunikovány se zákazníkem buď přímo při předání zboží v servisním středisku nebo nepřímo e-mailem, telefonicky nebo poštovní korespondencí. ( U oprav, jejichž rozsah nelze odhadnout předem a u kterých se vyžaduje předem demontáž s přesným zjištěním technického stavu a rozsahu poškození, bude cena za tyto opravy komunikována až v průběhu vlastního servisního úkonu ).

 

 
 
 
     
     
     
     
     
     

     

     
     
    Porovnat - 0 ks
     
     

     

     

     

      Kód Název produktu Vaše cena    
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Naposledy navštívené

     
     
     
     

     

     
        Kód Název produktu Vaše cena  
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    Košík
    0 položek
     
    0
     
     

     

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    Přihlášení
     
      Registrace   Nové heslo
     
     

    Dodavatel Penta CZ s.r.o.

    Technické řešení © 2018 CyberSoft s.r.o.